Bob Reeves Trumpet 42 /SV 692s

10

Mouthpiece for Trumpet

  • Size: 42/SV 692s
  • Flat "V" shape cup
  • Rim number 42
  • Cup diameter: Ø 16.62 mm (42/ 64")
  • Silver-plated
Available since October 2005
Item number 186090
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Flat
Cup Diameter 16,62 mm
Finish Silver Plated
$217
The shipping costs are calculated on the checkout page.
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

10 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

5 Reviews

TB
Bob Reeves 42/SV 692S
THE BRASSMAN 08.03.2020
Great set up for all commercial work. Well suited for free blowing Trumpets.
quality
response
sound
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Super Commercial-/Big Band Mundstück
Anonymous 12.04.2023
Ich war auf der Suche nach einem effizienten Mundstück mit super Projektion für die Big Band. Ich komme super mit dem Mundstück klar, der Rand ist sehr angenehmen zu spielen. Ich finde auch – im Vergleich zu anderen eher flachen Mundstücken – dass der Ton in den unteren Lagen nicht so krass darunter leidet (dass es eben etwas flacher ist). Insgesamt ein gut ausgewogenes Mundstück. Ich bin aber auch kein Leadtrompeter sondern eher an der 2. Trompete daheim, weshalb ich nicht genau sagen kann, ob es ein gutes Lead-Mundstück ist. Für mich auf jeden Fall eine super Wahl und es macht Spaß darauf zu spielen und klingt super. Genau das, was ich gesucht habe.
quality
response
sound
0
0
Report

Report

google translate fi
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Great mouthpiece for jazz and commercial music
Anonymous 19.01.2017
Rather expensive but well worth the money. Produces a nice, rich and clear sound especially in the upper register. Highly recommended for lead trumpet players, jazz and commercial music.
quality
response
sound
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
AK
Lässt keine Wünsche offen
Agnes K. 11.04.2023
perfektes Mundstück für die BigBand, aber auch durchaus für die Blasmusik geeignet. Angenehmer Rand, super Ansprache und Flexibilität., knackiger Sound. Ich habe das Mundstück jahrelang gespielt. Nun habe ich mich allerdings für einen etwas größeren Durchmesser entschieden.
quality
response
sound
0
0
Report

Report