Kölbl 2040 Harness Strap for Tuba

4

Harness strap for tuba

  • Comfortable strap with soft shoulder pads
  • The soft pads provide a comfortable and stable fit on shoulder and back
  • Adjustable size
  • With 2 strong snap hooks
  • Colour: Black
Available since June 2001
Item number 146718
Sales Unit 1 piece(s)
$80
The shipping costs are calculated on the checkout page.
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

4 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

comfort

handling

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
U
Rückenentlastung
Uwe794 31.10.2009
Die Enlastung für den Rücken ist deutlich spürbar. Es ist mit dem Gurt sogar möglich, beide Hände von der Tuba zu nehmen. Einziger Schwachpunkt ist, das die Einstellarretierungen sehr leicht nachgeben. Aber wenn mann die Gurte mehrfach durchschlauft, hälts.
comfort
quality
handling
2
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
M
Super Preis-/Leistungsverhältnis
MaTthIa 05.07.2011
Ich bin sehr mit diesem Kreuzgurt zufrieden weil ich mich beim Tragen viel leichter tue als die Kameraden aus meiner Kapelle. Außerdem kann ich die tuba zum unblättern einfach auslassen. wenn ich wieder einen Brauche würde ich diesen wiedernehmen. Außer dem entlastet er den rücken enorm, weil er nicht einseitig belastet wird. Außerdem kann man ihn auch gut unterm sitzten verwenden, wenn man keine lust hat die tuba immer zu halten
comfort
quality
handling
2
0
Report

Report