Schott Klassik-Hits für Sopranblockfl

15

Classical Sheet Music for Recorder

  • 21 Classical pieces arranged for 1 to 2 soprano recorders
  • Easy to medium difficulty
  • Edited by Hans Magolt and Rainer Butz
  • ISBN 9783795721749
  • ISMN 9790001212786
  • ED 9576D
  • DIN A4
  • 24 Pages
  • Includes download to demo and play-along recordings
Available since May 2007
Item number 115742
Sales Unit 1 piece(s)
Level Of Degree Intermediate
For Alto Recorder No
Soprano Recorder Yes
with piano accompaniment No
Duo Yes
Trio No
Quartett No
Bonus Audio Yes
Baroque Yes
Classical Music Yes
Romantic Yes
$16.50
The shipping costs are calculated on the checkout page.
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

15 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

arrangement

7 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
JJ
Gute Laune mit Klassik-Hits
Julia J. 11.11.2009
Prima, das ist genau das, was ich für meine drei Flötenschülerinnen, die jetzt drei Jahre Unterricht haben, gebrauchen kann. Alle drei sind außerdem ballettbegeistert, so dass Klassiker wie z.B. Schwanensee gut ankommen werden. Das Te Deum und Freude schöner Götterfunken haben sie zwar schon gespielt, da sie auch in anderen Heften oft zu finden sind, aber ansonsten gibt es noch Vieles mehr, weshalb sich das Heft mit CD gelohnt hat. Die CD gefällt mir sehr gut. Für das Üben zu Hause bestens geeignet, oder aber auch für Vorspiele. Ich werde das Heft für die drei Schülerinnen bestellen. Sie haben sich mein Heft schon angeschaut und sind ganz begeistert, ebenso die Eltern.
arrangement
1
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
bien
Jean8866 02.12.2014
Choix des hits varié, arrangements pour 2 flûtes intelligents
arrangement
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
di
Ansprechend gestaltet, macht Spaß!
daddy is a guitarplayer 14.05.2017
Unserer Tochter macht das Heftchen sehr viel Spaß, sie spielt gerne daraus und hat es schon ihrer Freundin vorgestellt - sie kaufte es sich ebenfalls und sie spielen die beiden Stimmen sogar zusammen. Was will man mehr :-)
arrangement
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
JP
Leicht spielbar
Jutta P. 10.10.2013
meinen 14jährigen Schülerinnen gefällt Klassik nun, die Mitschüler/innen fanden die Melodien "klingt cool", Melodien sind leicht spielbar, mit der cd macht das Lernen doppelt Spaß.
Ideal wäre noch eine SopranFlötenstimme dazu.
arrangement
0
0
Report

Report