l
Gode pegs men..
Disse pegs er rigtig gode da de sørger for at holde sig på plads uden problemet med at glide ud hele tiden. Jeg var dog nød til at tage min cello til modificering da alle størrelser jeg prøvede enten var for store eller for små så det gav en ekstra udgift der
1
0
Report
F
Bien pratique
J'aime le concept des Wittner. Elles m'ont été bien utiles quand j'avais un problème au poignet.
Par contre attention : les 15,5 sont beaucoup plus larges que l'espace habituel où s'insèrent les chevilles (si vous avez un violoncelle "normal" il vous faudra des Wittner moins larges).
Par contre attention : les 15,5 sont beaucoup plus larges que l'espace habituel où s'insèrent les chevilles (si vous avez un violoncelle "normal" il vous faudra des Wittner moins larges).
0
0
Report