seventy years logo
Join Thomann's Anniversary! We award your loyalty with special offers! Get your deals

Miraphone Case for Baritone

3

Case for Bb Baritone

  • Suitable for Miraphone 53, 54 and 56 baritones
Available since July 2006
Item number 196082
Sales Unit 1 piece(s)
Type Case
Backpack Strap No
Material Plastic
Accessory Case No
$392
The shipping costs are calculated on the checkout page.
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

3 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

stability

quality

2 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Stabil, sicher und passgenau
Polkaherz 25.09.2017
Das Miraphone Case passt super für mein neues Miraphone L54. Es wackelt nichts und der Koffer bietet den perfekten Schutz für das Instrument. Beim Handling leichter Abzug, da der Koffer schon recht massiv ist und keine Tasche für Noten etc. bietet. Wer dies als notwendig erachtet sollte eher nach einem passenden GigBag schauen. Der Hartschallenkoffer bietet dafür natürlich größte Sicherheit für das Instrument.
Außerdem sind gute Taschen für Noten und Instrumentenständer ebenfalls unter Thomann.de zu finden.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
GJ
Miraphone Bariton passt nicht perfekt in Miraphone Case
Geert J. 24.01.2014
Ich habe mich entschieden für den Miraphone Case weil dieser Koffer speziell für mein Bariton entworfen wurde. Leider habe ich nirgenwo lesen können dass diese Passform sich nicht völlig eignet für das Jubiläumsbariton. Durch das angehobene Mundrohr fällt dieses nicht in die dafür geschaffene Lücke. Ich befürchte dass der Koffer nach einiger Zeit an dieser Stelle den Samtbezug beschädigen wird. Und das ist sehr Schade, denn dies ist der einzige Makel an diesem sonst hervorragenden Koffer.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report