Rockbag Soft Bag 14" x10" und 14"x12"

6

Bag

  • For snare drums 14"x10" and 14"x12"
  • Solid water resistant RokTex surface material
  • Inside: black RoxTex
  • 10 mm padding
  • Top and bottom reinforced with plastic
  • 60 mm removable foam insert with RokTex® to adapt to different sizes
  • 10 mm wide double zipper
  • Padded, firm handle
  • Extra handles in front and back
  • DIN A4 external compartment
  • Bag with zipper for sticks
  • Transparent business card compartment
  • Bottom with pyramid-shaped feet and plastic reinforcement
  • Hardware made of metal
  • Depth 420 mm
Available since September 2011
Item number 270526
Sales Unit 1 piece(s)
$71
The shipping costs are calculated on the checkout page.
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

6 Customer ratings

4.2 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

stability

handling

quality

4 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
R
Ideale Tasche für Marching Bands
Robert828 10.06.2012
Wir verwenden diese Tasche seit Jahren in einer Marching Band. Durch Ihre Seitentaschen für Stöcke und Trageriemen ist die Tasche ideal für uns geeignet. Auch nach den härtesten Einsatzbedingungen, Regen, Transport in PKWs und Hänger, wöchentlichem Einsatz seit fast 10 Jahren zeigen unsere Taschen nur geringen Abnutzungserscheinungen. Das relativiert den erhöhten Anschaffungspreis.

Das Fazit ist, sehr robuste Tasche für einen angemessenen Preis.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
L
Tolle Tasche
Lukas933 10.05.2012
Eine super Tasche für den Transport von großen Trommeln, wobei es bei meiner Pipe Snare (14"x12") schon fast zu knapp wird. es geht sich aber gerade noch so aus. (Dann allerdings ohne dem Polster)
stability
handling
quality
0
0
Report

Report